«EIT Food» Karjeras diena

14. oktobrī seši RTU IZV 11. un 12. klašu skolēni piedalījās «EIT Food» Karjeras dienā, kas tika rīkota «EIT Food Hub Latvia» sadarbībā ar RTU Zinātnes un inovāciju centru un «Agrolats Grupu». Pasākums tika rīkots īsi pirms Pasaules pārtikas dienas, kas tiek atzīmēta 16. oktobrī.
Karjeras dienas ietvaros skolēni no vairākām Latvijas skolām devās uz saimniecību «Agrofirma Tērvete» Tērvetes pagasta Kroņaucē, kur uzņēmuma pārstāvji organizēja ekskursiju, pastāstot par firmas darbību augkopības, piena lopkopības un biogāzes ražošanas nozarēs. Ekskursijai sekoja gardas pusdienas un informatīva saruna ar «Agrolats Grupas» pārstāvjiem par ilgtspējīgu ražošanu, darba kompetencēm, kā arī karjeras iespējām grupas uzņēmumos. Dienas noslēgumā skolēni tika pacienāti ar Agrolats Grupas uzņēmuma «SIA Tērvetes food» ražoto Druvas saldējumu.

IZV viesojas RTU Dizaina fabrikā

29. septembrī, RTU Inženierzinātņu vidusskolas audzēkņi devās uz Rīgas Tehniskās universitātes arhitektūras fakultātes Dizaina fabriku – “theLAB”. Audzēkņiem bija dotas 150 minūtes, lai izveidotu “ideālo” pasta piegādes transportlīdzekli, iekļaujot iepriekš definētās specifikācijas. Lai modeli izveidotu, bija brīvi pieejamas visas laboratorijā pieejamās iekārtas un materiāli, tai skaitā arī grafiskā dizaina programmas un klātesošo palīdzība. Rezultātā trīs grupas izveidoja savu īpatnējo veidolu, kas nākotnē “varētu” atvieglot pastnieku darbu, padarot to efektivāku un ātrāku. Katrai individuālai grupai bija jāprezentē padarītais, lai grupas savstarpēji iedvesmotos, papildinātu ideju klāstu un praktisko darbu pieeju.

IZV skolēni dodas iepazīt MTAF un MLKF fakultātes

12. oktobrī 10. klases skolēni devās uz RTU iepazīt Mašīnzinību, transporta un aeronautikas fakultāti (MTAF), kā arī Materiālzinātņu un lietišķās ķīmijas fakultāti (MLKF). Skolēniem bija iespēja redzēt, kā top studentu veidotie sacīkšu automobīļi, uzzināt vairāk par mehāniku, paviesoties organiskās sintēzes tehnoloģiju institūtā, iepazīt polimēru atšķirības un to dažādos pielietojumus. Dažiem skolēniem izdevās noskatīt iespējamās prakses vietas pētnieciskā darba veikšanai.